گزارش برنامه روستای گرینه

🔸زمان اجرای برنامه: ساعت ۷ صبح
🔴سطح برنامه: آسان

گزارش برنامه:
در صبح جمعه ۲۰ مردادماه در هوایی بهاری ساعت ۷ صبح از مشهد به سمت نیشابور به راه افتادیم.
در حدود ۹ صبح به روستای گرینه رسیدیم و بعد از کمی توقف به سمت دره راهی شدیم. در این بین از هم‌صحبتی با اعضای گروه لذت برده و از مناظر سبز اطراف نهایت استفاده را بردیم.
بعد از ۴۵ دقیقه پیمایش و دور شدن از شلوغی و رفت و آمد اهالی روستا، به محل مناسبی جهت صرف صبحانه رسیدیم و بعد از ۲۰ دقیقه با سرعت نسبتا بالایی به سمت آبشار به راه افتادیم.
شوخ‌طبعی و خوش صحبتی اعضای تیم باعث شد متوجه گذر زمان نشده و بعد از زمانی که بسیار کوتاه می نمود در ساعت ۱۱:۵۵ به آبشار رسیدیم.
در وقفه‌ای تقریبا ۳ ساعته ناهار صرف شد و استراحت قابل ملاحظه‌ای صورت گرفت که نم‌نم باران باعث دلپذیری هرچه تمام‌تر آن می شد.
در برگشت ساعت ۱۵:۴۵ دوباره در محلی که صبحانه خوردیم اتراق نموده و بعد از صرف عصرانه و گپ و گفتو به سمت روستا روانه گشتیم.
 و در نهایت در ساعت ۱۷:۱۰ به اتوبوس رسیده و به مشهد برگشتیم.
لازم به ذکر است که تمامی افراد گروه با هماهنگی و همدلی زیاد باعث ایجاد روزی دل‌انگیز و زیبا شدند و از زحمات دوستان نهایت تشکر و قدر‌دانی را داریم.